Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1793

1351
Autor:Carlson, Elizabeth A.
Naslov:A developmental investigation of inattentiveness and hyperactivity
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 53-54: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10868

1352
Autor:Balaban, Marie T.
Naslov:Affective influences on stratle in five-month-old infants : reactions to facial expresions of emotion
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 35-36: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10867

1353
Autor:Davis, Maryann
Naslov:Sex differences in neonatal stress reactivity
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 24-27: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10866

1354
Naslov:Neonatal stress reactivity : predictions to later emotional tempreramnet
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 12-13: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10865

1355
Autor:Hayne, Harlene
Naslov:The organization of reactivated memory in infancy
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 905-906: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10864

1356
Autor:Goswami, Usha
Naslov:Transitive relational mappings in three- and four-year-olds : the analogy of goldilocks and the three bears
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 8891-982: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10863

1357
Autor:Hickling, Anne K.
Naslov:How does you garden grow?
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 875-876: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10862

1358
Autor:bHappe, Franesca G. E.
Naslov:The role of age and verbal ability in the theory of mind task performance of subjects with autism
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 853-855: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10861

1359
Autor:Fuligni, Andrew J.
Naslov:Time use and mathematics achivement among american, chinese, and japanese high school student
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 841-842: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10860

1360
Naslov:A twin-sibling study of observed parent-adolescent interactions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 827-829: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10859

1361
Autor:Fuhrman, Teresa
Naslov:A contextual-moderator analysis of emotional autonomy and adjustment in adolescence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 808-811: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10858

1362
Naslov:Socioeconomic disadvantage, proximal environmentsl experiences, and sociomotional and academic adjustmnet in early adolesecne : investigation of a mediated effects model
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 790-792: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10857

1363
Autor:Ramsey, Patricia G.
Naslov:Changing social dynamics in early childhood classroom
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 772-773: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10856

1364
Autor:Wentzel, Kathryn
Naslov:The academic lives of neglcted, rejected, popular, and controversial children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 762-763: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10855

1365
Naslov:Mother-child interaction quality as a parital mediator of the roles of maternal depressive symptomatology and socioeconomic status in the development of chiold behavior problems
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 752-753: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10854

1366
Naslov:Meeting goals and confronting conflict : children's changoing perceptions of social comparasion
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 737-738: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10853

1367
Autor:Crick, Nicki R.
Naslov:Relational aggresion, gender, and social-psychological adjustment
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 721-722: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10852

1368
Autor:Levine, Linda J.
Naslov:Young children's understanding of the causes of anger and sadness
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 708-709: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10851

1369
Autor:Cortez, Victoria L.
Naslov:Prtiming of perceived control in young children as a buffer against fear-inducing events
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 696: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10850

1370
Autor:Silverman, Wendy K.
Naslov:What do children woory about?
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 684-686: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10849

1371
Autor:Lewis, Michael
Naslov:Developmnetal change in infants' response to stress
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 668-670: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10848

1372
Autor:Kochanska, Grazyna
Naslov:Toddlers' sensitivity to standard violations
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 655-656: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10847

1373
Autor:Belsky, Jay
Naslov:The determinants of copareting in families with toddler boys : spousal differences and dily hassles
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 641-642: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10846

1374
Autor:Kuczynski, Leon
Naslov:Function and context of maternal demands : developmental significance of early demands for competent action
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 626-628: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10845

1375
Autor:Kochanska, Grazyna
Naslov:Children's temperament, mother's discipline, and security of attachment : multiple pathways to emerging internalization
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 613-615: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10844

1376
Autor:Stevenson-Hide, Joan
Naslov:Maternal interactions and self-reports related to attachment classification at 4.5 years
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 593-596: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10843

1377
Autor:Chen, Chuasheng
Naslov:Motivation and mathematics achivement : a comparative study of asian-american, caucasuan-american, and east asian high school students
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1233-1234: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10842

1378
Naslov:Individual and peer characheristics in predicting boys' early onset of substance abuse
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1212-1214: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10841

1379
Naslov:Prosocial development in late adolescence : a longitudinal study
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1196-1197: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10840

1380
Autor:Thurber, Christopher A.
Naslov:The experience and exxpression of homesickness in preadolescent and adolescent boys
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1176-1179: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10839

1381
Autor:Graham, Sandra
Naslov:Children's understanding of aggresion and withdrawl as socila stigmas : an attributional analysis
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1160-1161: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10838

1382
Naslov:Mobility as a mediator of the effects of child maltreatment on academic performance
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1140-1142: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10837

1383
Naslov:Psychosocial adjustmnet among children experiencing persistent and inermittent family economic hardship
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1127-1129: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10836

1384
Naslov:Adrenocortical response to her strange situation in infants with disorganized/disoriented attachment relationships
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1106: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10835

1385
Autor:Fraver, Jo Ann M.
Naslov:Cultural differences in Korean- and Anglo-american preschooler's interaction and play beahviors
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1098-1099: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10834

1386
Autor:Bigler, Rebecca S.
Naslov:The role of classification skill in moderationg enviromental influences on children's gender stereotyping : a study of the functional use of gender in the classroom
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1085-1087: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10833

1387
Autor:Cook, Greg
Naslov:The priority of separable perception in stimulus classifications of children with mental retardation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1070-1071: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10832

1388
Autor:Ridderinkhof, K. Richard
Naslov:A psychophysiological analysis of developmental differences in the ability to resist interference
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1054-1056: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10831

1389
Autor:Robinson, E. J.
Naslov:Masking of children's early understanding of the representational mind : backwards explanation versus prediction
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1038-1039: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10830

1390
Autor:Woolley, Jacquline
Naslov:Young children's understanding of fictional versus epistemic mental representations : imagion and belief
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1021: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10829

1391
Autor:Watson O'Reilly, Anne
Naslov:Using representation : comprehension and production of actions with imagined objects
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1009-1010: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10828

1392
Autor:Hudson, Judith A.
Naslov:Planing the real world : preschool children's scripts and plants for familiar events
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 996-998: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10827

1393
Autor:Friedman, William J.
Naslov:Children's comparasion of the recency of two eventsa from the past year
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 983: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10826

1394
Autor:Pumert, Jodie M.
Naslov:The early development of children's communication about nested spatial relations
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 968-969: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10825

1395
Naslov:The spatial coding strategies of one-year-old infants in a locomotor search task
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 957-958: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10824

1396
Autor:Morgan, James L.
Naslov:Emerging integration of sequential and suprasegmental information in preverbal speech segmentation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 935-936: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10823

1397
Autor:Whitall, Jill
Naslov:From walking to running : applying a dynamical systems approach to the developmental of locomotor skills
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1552-1553: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10822

1398
Autor:Arcus, Doreen
Naslov:Temperament and craniofacial variation in the first two years
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1538-1540: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10821

1399
Autor:Seiner, Sharon H.
Naslov:Effects of mothers' simulated withdrawal and depressed affect on mother-toddler interactions
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1527-1528: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10820

1400
Autor:Das Eiden, Rina
Naslov:Maternal working models of attachment, marital adjustment, and the parent-child relationship
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1516-1518: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10819

1401
Autor:Farver, Jo Ann M.
Naslov:Indonesian children's play with thier mothers and other siblings
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1502-1503: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10818

1402
Autor:Youngblade, Lise
Naslov:Dindividual differences in young children's pretend play with mother and sibiling : links to relationships and understanding of other people's feelings and beliefs
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1489-1492: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10817

1403
Autor:Martin, Carol Lynn
Naslov:Children's gender-based reasoning about toys
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1470-1471: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10816

1404
Autor:Nucci, Larry
Naslov:Social interactions in the home and the development of young children's conceptions of the personal
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1451-1452: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10815

1405
Autor:Hirschfeld, Lawrence A.
Naslov:The inheritability of identity : children's understanding of the cultural biology of race
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1435-1437: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10814

1406
Autor:Khan, Peter H.
Naslov:Environmental views and values of children in an inner-city clack community
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1415-1417: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10813

1407
Autor:Rudolph, Karen D.
Naslov:Cognitive representation of self, family, and peer in school-age children : links with social competence and sociometric status
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1400-1402: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10812

1408
Naslov:The role of emotionality and regulation in children's social functioning : a longitudinal study
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1381-1384: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10811

1409
Autor:Hart, Daniel
Naslov:Prosocial behavior and caring in adolescence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1357-1359: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10810

1410
Naslov:Friendship and social network in childhood and adolesence : fluid, reability, and interrelations
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1343-1345: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10809

1411
Autor:Berndt, Thomas J.
Naslov:Friends' influence on adolescents' adjustmnet to school
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1328-1329: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10808

1412
Naslov:Only children and children with siblings in the people's republic of chilna : levels of fear, anxiety, and depression
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1311: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10807

1413
Autor:Gjerde, Per F.
Naslov:Alternative pathways to chronic depressive symptoms in young adults
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1297-1300: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10806

1414
Naslov:Community level factors and child maltreatment rates
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1274-1276: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10805

1415
Autor:McCloskey, Laura Ann
Naslov:The effects of systemic family violence on children's mental health
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1259-1261: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10804

1416
Naslov:What can be learned from something's not being named
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1907-1908: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10803

1417
Autor:Uttal, David
Naslov:Waiting to use a symbol : the effects of delay on children's use of models
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1888-1889: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10802

1418
Autor:Coley, John D.
Naslov:Emerging differentiation of folkbiology and folkpsychology : attribution of biological and psychological properties to living thing
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1873-1874: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10801

1419
Autor:Urlich, Beverly D.
Naslov:Spoting leg movements of infants with Down syndrome and nondisabled infants
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1854-1855: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10800

1420
Naslov:Smiling and fussing in seven-month-old preterm and full-term black infants in the still-face situation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1829-1843: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10799

1421
Autor:Mangelsdorf, Sarah C.
Naslov:Developmnetal and temperamental differences in emotion regulation in infancy
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1826-1828: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10798

1422
Autor:van den Boom, Dymphna C.
Naslov:Do first-year intervention effects endure? : Follow-up during toddlerhood of a sample ofdutch irratible infants
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1814-1816: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10797

1423
Naslov:Activity and behavioral development in stunted and nonstunted children and response to nutrional supplementation
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1795-1797: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10796

1424
Naslov:Frontal activation acymmetry asymmetry and social competence at four years of age
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1782-1784: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10795

1425
Autor:Kochanska, Grazyna
Naslov:A longitudinal study of the roots of preschoolers' conscience : comitted compliance and emerging internalization
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1768-1769: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10794

1426
Autor:Adalbjarnardottir, Sigurn
Naslov:How schoolchildren propose to negotiate : the role of social withdrawal, social anxiety, and locus of control
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1750-1751: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10793

1427
Autor:Klein Burhans, Karen
Naslov:Helplessness in early childhood : the role of contingent worth
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1736-1738: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10792

1428
Naslov:Occupation portrayals on television : children's role schemata, career aspirations, and perceptions of reality
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1717-1718: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10791

1429
Autor:Juvonen, Jaana
Naslov:Grade-level differences in the social value of effort : implications for self-presentations tactics of early adolescens
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1703-1705 Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10790

1430
Autor:Helwig, Charles C.
Naslov:Children's judgmnets about psychological harm in socila context
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1691-1693: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10789

1431
Autor:Pulkkinen, Lea
Naslov:Behavioral precursors to accidents and resulting physical impairment
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1676-1679: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10788

1432
Naslov:The structure and coherence of competence from childhood through adolescence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1656-1659: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10787

1433
Autor:Chase-Lansdale, P. Lindsay
Naslov:The long-term effects of parental divorce on the mental health of young adults : a developmental perspective
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1632-1634: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10786

1434
Autor:Zimmerman, Mare A.
Naslov:Family structure and psychological correlates among urban african-american adolescent males
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1610-1613: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10785

1435
Autor:Taylor, Ronald D.
Naslov:Kinship support and maternal and adolescent well-being in economically disadvantaged african-american families
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1595-1597: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10784

1436
Autor:Miller, Scott A.
Naslov:Parents attributions for their children's behavior
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1580-1584: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10783

1437
Autor:Hauser-Cram, Penny
Naslov:Mastery motivation in toddlers with developmental disabilities
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 246-248: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10782

1438
Autor:Goldsmith, H. H.
Naslov:Studying temperament via construct of the toddler behavior assessmnet questionnaire
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 232-235: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10781

1439
Autor:Katz, Gary S.
Naslov:A combination of vocal dinamic and summary features discriminates betweebn three pragmatic categories of infant-directed speech
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 215-217: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10780

1440
Autor:Frick, Janet E.
Naslov:Individual differences in infant visual attention : recognition ofdegraded visual forms by four-month-olds
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 202-204: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10779

1441
Autor:Bhatt, Ramesh S.
Naslov:Infants' forgetting of correlated attributes and object recognition
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 185-187: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10778

1442
Naslov:Like father, like son
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 170: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10777

1443
Autor:Jagers, Robert J.
Naslov:Socialization and social judgments among inner-city african-american kindergartners
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 149-150: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10776

1444
Autor:Carins, Ed
Naslov:Children : ethnic and political violence - a commentary
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 138-139: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10775

1445
Autor:Hoffman, Michael A.
Naslov:Attributions and response to the Arab-Israeli conflict : a developmental analysis
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 127-128: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10774

1446
Autor:Sack, William H.
Naslov:Multiple forms of stress in cambodian adolescent refugees
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 115-116: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10773

1447
Autor:Miller, Kenneth E.
Naslov:The effects of state terrorism and exile on indihenous guatemalan refugee children : a mental health assessment and an analysis of children's narratives
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 105-106: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10772

1448
Autor:Macksoud, Mona S.
Naslov:The war experiences and pryhosocial development of children in lebanon
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 86-88: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10771

1449
Autor:Punamaeki, Raija-Leena
Naslov:Can ideological commitment protect children's psychosocial well-being in situations of political violence?
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 69: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10770

1450
Naslov:Violent political contexts and the emotional concerns of township youth
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 54: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10769

1451
Autor:Garbarino, James
Naslov:The Effects of political violence on palestinian children's behavior problems : a risk accumulation model
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 43-45: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10768

1452
Autor:Farever, Jo Ann M.
Naslov:L.A. stories
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 30-32: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10767

1453
Autor:Ladd, Gary W.
Naslov:Children : ethinc and political violence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 17-18: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10766

1454
Autor:Hartup, Willard W.
Naslov:The company they keep : friendship and their developmental significance
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 10-13: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10765

1455
Autor:Ge, Xiaojia
Naslov:Coming of age to early : pubertal influences on girls' vulnerability of psychological
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3399-3400: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10764

1456
Naslov:The developmental of occupational aspirations and expetations among inner-city boys
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3384-3385: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10763

1457
Autor:Chase-Lansdale, P. Lindsay
Naslov:Economic hardship and the developmental of fove- and six-year-olds : neighborhood and regional perspective
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3365: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10762

1458
Autor:Fuller, Bruce
Naslov:Family selection of child-care centers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3335-3337: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10761

1459
Autor:Barber, Brian K.
Naslov:Parental psyhological control : revisiting a neglected construct
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3316-3319: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10760

1460
Naslov:Ethnic variatios in personal social networks and parenting
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3293-3295: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10759

1461
Autor:Krevans, Julia
Naslov:Parents' use of inductive discipline : relations to children's empathy and prosocial behavior
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3275-3277: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10758

1462
Naslov:Reciprocal influences among adrenocortical activitation, psyhosocial precesses, and the behavioral adustment of clinic-referred children
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3260-3262: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10757

1463
Naslov:Adult perception of emotion intensity in human infant cries : Effects oninfant age and cry acoustics
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3248-3249: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10756

1464
Autor:Mumme, Donna L.
Naslov:Infants' response to facial and vocal emotional signals in social referencing paradigm
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3236-3237: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10755

1465
Autor:Fisher, Cynthia
Naslov:Acoustic cues to grammatical structure in infant-direct speech
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3215-3218: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10754

1466
Autor:Spencer, Patricia Elizabeth
Naslov:Play, language, and maternal responsiveness
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3189-3191: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10753

1467
Naslov:Early conversations and word learning : contributions from child and adult
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3172-3175: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10752

1468
Naslov:Infants' reliance on social criterion for establishing word-object relations
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3153: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10751

1469
Autor:Savage, Susan L.
Naslov:What word lerarners do when input contradicts mutual exclusivity assumption
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3134: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10750

1470
Naslov:Lexical preferences may underlie the learning of verbs
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3117-3119: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10749

1471
Autor:Eisele, Julie
Naslov:Knowledge about pronouns : a developmental study using a truth-value judgment task
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3099-3100: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10748

1472
Naslov:Childrens understanding of the meaning and functions of verbal irony
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3084-3085: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10747

1473
Autor:Peterson, Carole
Naslov:Children's memory for traumatic injury
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3039-3070: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10746

1474
Naslov:Do, show, and tell : children's event memories acquired thought direct experience, observation, and stories
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3043-3044: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10745

1475
Autor:van den Broek, Paul
Naslov:Children's and adults' memory for television stories : the role of causal factors, story-gramar categories, and hierarhical level
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3026-3028: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10744

1476
Autor:O'Sullivan, Julia T.
Naslov:Children's beliefs about long-term retention
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 3008-3009: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10743

1477
Autor:Slaughter, Virginia
Naslov:Conceptual coherence in the child's theory of mind : training children to understand belief
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2987-2988: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10742

1478
Autor:Hala, Susanne
Naslov:The role of strategic planning in accessing false-belief understanding
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2964-2966: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10741

1479
Naslov:Social influence on false belief access : specific sibling influences or general apprenticeship
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2946-2947: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10740

1480
Naslov:Solitary and collaborative pretense play in early childhood : Sources of individual variationh in the development of representational competence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2925-2929: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10739

1481
Autor:Tudge, Jonathan R. H.
Naslov:The cognitive consequences of collaborative problem solving with and without feedback
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2907-2909: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10738

1482
Autor:Klaczynski, Paul A.
Naslov:Everyday statistical reasoning during adolescence and young adulthood : motivational, general ability, and developmental influences
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2889-2891: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10384

1483
Naslov:Reasoning in youth children : fantasy and information retreival
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2871-2872: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10383

1484
Autor:Springer, Ken
Naslov:Young children's understanding of a biological basis for parent-offspring relations
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2856: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10382

1485
Autor:Inagaki, Kayoko
Naslov:Young children's recognition of commonalities between animals and plants
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2839-2840: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10381

1486
Autor:Kotovsky, Laura
Naslov:Comparasion and categorization in the development of relation similarity
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2818-2822: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10380

1487
Autor:Liben, Lynn S.
Naslov:Preschoolers' understanding of plan and oblique maps : the role of geometric and representational correspodence
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2796: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10379

1488
Autor:Uttal, Daniel H.
Naslov:Angles and distances
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2779: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10378

1489
Autor:Martlew, Margareth
Naslov:Human figure drawing by schooled and unschooled schildren in Papua New Guinea
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2760-2762: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10377

1490
Autor:Pauen, Sabina
Naslov:Children's reasoning about the interaction of forces
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2741-2742: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10376

1491
Autor:Penner, David E.
Naslov:The interaction of domain-specific knowledge and domain-deneral discovey strategies : a study with sinking objects
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2725-2727: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10375

1492
Autor:Fitzpatric, Paula
Naslov:Dynamical patterns in the development of clapping
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2706-2708: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10374

1493
Autor:Ashmead, Daniel H.
Naslov:Measuring habituation of infans : an approach using regression analysis
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2690: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10373

1494
Autor:Matthews, Alexandra
Naslov:Development of preterm and full-term infant ability on AB, recall memory, transparent barrier detour, and means-end task
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2675-2676: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10372

1495
Autor:Robinson, J. A.
Naslov:Anticipatory reaching by infants and adoults : the effect of objetc featues and apertures in opaque and transparent screens
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2657: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10371

1496
Autor:Van de Walle, Gretchen A.
Naslov:Spatiotemporal integration and objecti perception in infancy : perceiving unity versus form
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2638-2640: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10370

1497
Autor:Nagata, Yoko
Naslov:The selectivity of motion-driven visual attention in infants
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 2620: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10369

1498
Autor:Nucci, Larry
Naslov:Mothers' concepts of young children's areas of personal freedom
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1885-1886: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10368

1499
Autor:Alessandri, Steven M.
Naslov:Differences in pride and shame in maltreated and nonmaltreated preschoolers
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1867-1869: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10367

1500
Autor:McBride-Chang, Chaterine
Naslov:Models of speach perception an phonological processing in reading
Matična publikacija:Child Development / Susan C. Somerville
Napomena:str 1853-1856: Bibliografija
SignaturaC 413 PE
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:10366

Upit: UncontrolledTerms_swish=(child development )

login